Visita a l'Escola Espìga de Lleida

Aquesta és la mascota extraordinària que hem creat amb els alumnes de cinquè l'Escola Espiga de Lleida.

Ha estat un matí molt divertit, on han sorgit preguntes d'allò més interessants!!



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA:

1. Com és el teu planeta?
El meu planeta és de color verd i vermell. Té forma de triangle. Els dies duren 17 hores i els anys 200 dies. És un planeta de foc, tot i que hi trobem zones de terra, d'aigua i de lava. 

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Els de la meva espècie acostumem a menjar carn d'ésser humà (mort), ossos triturats, carn amb fulles silvestres i cucs energètics. Per sort, els nostres ganivets tallen més que els del menjador de la vostra escola; si no, no ens en sortiríem! El meu plat preferit son les fulles silvestres amb cucs energètics.

3. Digues quines són les teves aficions.
Faig una mica de tot: nedar als núvols, fer peses amb peluixos, yoga damunt de catifa voladora, aerobic aquàtic a la piscina més profunda del mon, caminar damunt l'aigua, curses fent la croqueta i ballar samba.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada anar a plutó a surfejar per la sorra i els arbres. El darrer viatge que he fet és a l'infern, a veure les muntanyes que tenien els dimonis a la punta de les banyes.

5. Quin esport practiques?
Jugo al basquet foll, que és com una barreja entre el basquet i el futbol, on cal encistellar la pilota a base de donar-li puntades de peu.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta son molt altes, amb moltes finestres i la porta a dalt de tot (s'hi ha d'entrar volant). Els pobles son molt petits i atapeïts de cases, que floten per l'aire, estan connectades entre elles i canvien de lloc. Les ciutats, en canvi, son grans i espaioses i estan enganxades a un robot gegantí tot-terreny, que pot remolcar-les per l'univers. A dins del robot hi viuen els animals més poderosos, rics i extravagants.

7. Quin és el teu ofici?
Soc actor. No vaig haver d'estudiar gaire, perquè de seguida em van sortir papers per fer de protagonista a pelis de terror (no sé per què...). El meu ofici és molt complicat, però no em puc queixar pas! Si mai em quedo sense feina provaré a fer atletisme, perquè amb tantes potes acostumo a guanyar totes les curses.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto l'aigua, perquè no m'agrda gens que se'm mullin les plomes de les ales. Per altra banda, una rentada va bé de tant en tant, per poder lluir bé l'estampat superfashion de la meva pell. Del vostre planeta el que menys m'agrada és com em mira la gent. Per als humans soc estrany, però m'agradaria que entenguessin que no soc estrany, sino extraordinari.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, al meu planeta hi ha animals de tota mena, però tots molt diferents als de la Terra. No tenim mascotes: els drets dels animals ens ho prohibeixen.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del planeta Terra és el vostre cel. Com que les vostres cases no volen, el cel el teniu pràcticament lliure del tot per poder volar tranquilament. 


Comentaris