Visita a l’Escola Sagrada Família de Sant Andreu

Aquestes son les tres mascotes que hem creat amb els alumnes de l’Escola Sagrada Família de Sant Andreu

Ha estat un matí ben divertit carregat d’idees i de creativitat








MASCOTA DEL GRUP A

1: Com és el teu planeta?
El meu planeta té una mida mitjana. És de color Espaita, un color que només existeix allà.

2: De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
El plat que més ens agrada és una barreja d'enciam i salmó amb salsa bolonyesa, herba i un pessic de bitxo picant. De postres, una 

3: Quines son les teves aficions?
El que més m'agrada és nedar i córrer. Sóc molt mogut.

4: Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'encanta anar a Hawai i fer balls hawaians. Allà faig surf a la platja i menjo gelats de pitufo. Si me'n canso el guardo a la butxaca i l'acabo més tard.

5: Quin esport practiques?
El salt amb 8 cordes. És un esport que només podem practicar els éssers amb 8 potes, és clar!

6: Com son les cases del teu planeta?
Tenim cases quadrades, triangulars i rectangulars. La majoria tenen jacuzzi i camp de futbol particular.

7: A què et dediques?
Soc transportista d'objectes petits. Els duc a la bossa de la panxa i vaig d'una banda a l'altra del planeta fent bots. 

8: Digue'ns una cosa que no suportis.
No m'agraden gens els dies ennuvolats.

9: Al teu planeta hi ha éssers que s'assemblin als que tenim a la Terra?
Sí, hi tenim zebres, porcs i formigues. Però les formigues son gegantines i els porcs viuen en formiguers.

10: Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Les platges de les vostres illes.



MASCOTA DEL GRUP B

1: Com és el teu planeta?
El meu planeta és de color blanc i blau. Fa mil metres de diàmetre. El paisatge és desèrtic, però hi ha molts animals. Els dies duren 40 hores, els anys 100.000 dies. Té vuit estacions i no té cap satèl.lit, perquè es desfan amb la calor.


2: De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Un menú típic del nostre planeta seria: de primer, espaguetis amb menestra i ketxup. De segon, cansalada amb xocolata i gelat de maduixa. De potsre, flam, iogurt i maionesa.

3: Quines son les teves aficions?
M'encanta fer acrobàcies i malabarismes amb quatre pilotes. 

4: Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada nedar a l'oceà i admirar els paisatges submergits i els peixos.

5: Quin esport practiques?
Practico la pesca submarina amb trident. 

6: Com son les cases del teu planeta?
Les cases son minúscules, de color verd i groc. 

7: A què et dediques?
Soc peixater. 

8: Digue'ns una cosa que no suportis.
No m'agrada gens l'aigua dolça. Em pica als ulls!

9: Al teu planeta hi ha éssers que s'assemblin als que tenim a la Terra?
No, cap ni un. Els vostres éssers no suportarien la calor que hi fa.

10: Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Els vostres oceans. Magnífics, però una mica bruts, això sí.



MASCOTA DEL GRUP C

1: Com és el teu planeta?
El nostre planeta és vermell i blanc. Els dies duren 28 hores. El paisatge està ple de ciutats amb gratacels alts i moderns.

2: De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem dents de tauró. El meu plat preferit son els cargols de mar. Per beure, sang de ratpenat.

3: Quines son les teves aficions?
M'agrada saltar pels arbres, fer karate volador a la lluna, dormir al sostre i caminar de cap per avall fent servir les mans.

4: Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Banyar-me al fang i fer porcades.

5: Quin esport practiques?
Basquetserporc, natacioporcserpentina i futbolporcserp.

6: Com son les cases del teu planeta?
Vivim en gratacels de mil plantes, perquè som molts i molt grossos. Si hi hagués cases de planta baixa desaprofitaríem molt d'espai.

7: A què et dediques?
Soc conductor de naus espacials. Soc l'encarregat de la línia L2 entre Saturn i Mart.

8: Digue'ns una cosa que no suportis.
No m'agrada gens estar net. Per poc que pugui faig una capbussada al fang.

9: Al teu planeta hi ha éssers que s'assemblin als que tenim a la Terra?
Hi ha camaleons. Però en lloc de canviar de color, també canvien de forma.

10: Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Que encara teniu espai perquè no sou tants habitants com al meu planeta.

Comentaris