VISITA A L’ESCOLA MARE DE DEU DE NÚRIA DE BARCELONA

Aquesta és la mascota extraordinària que hem creat amb els alumnes de l’Escola Mare de Déu de Núria de Barcelona.

Ha estat un matí ben divertit on hem creat una mascota d'allò més interessant!



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA:

1. Com és el teu planeta?
El meu planeta te forma de sol i és de color lila. La seva mida és de 4.000 km de diàmetre. Els dies duren 48 hores, els anys duren 730 dies i hi ha set estacions: Plutó, Saturn, Terra, Neptú, Urà, Mart i Venus.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de més o menys el mateix que vosaltres els humans. Només hi ha una cosa que no és igual: ens agrada molt menjar meteorits. Gràcies a això els meteorits no cauen als demés planetes. Fa milions i milions d'anys se'ns en va escapar un, i va fer molt de mal a la Terra... El meu plat preferit és... Meteorits Gratinats!

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada molt jugar als escacs amb hologrames (tot i que els nostres escacs tenen unes regles diferents a les vostres). M'encanta cantar rap i conduir la meva nau per visitar galàxies llunyanes.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Un joc ideal per practicar quan estas de vacances és el Botapilota, perquè es fa a l'aire lliure. Es juga amb dos jugadors; hi ha molts pals clavats a terra i cal llençar la pilota fent-la rebotar als pals i tocar la paret del contrincant.

5. Quin esport practiques?
Jugo a moltes coses, però l'esport que practico més seriosament és el Trompapilota. Es juga passant-se la pilota a cops de trompa, i aquesta no pot tocar mai a terra. Tothom és del mateix equip, i el joc consisteix en batre el record galàctic de cops de trompa sense que la pilota caigui.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
La capital del meu planeta es diu Animals Estranys. Les cases s'assemblen a les vostres, però son dels colors de l'estampat de l'animal que hi habita. Així que, si mai veniu, no us costarà gens trobar la meva casa!

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico a apagar focs. Els bombers del meu planeta han d'estudiar molt, perquè aquí tenim focs de tota mena i colors.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto el meu nom (em dic Cositas, perquè tinc moltes coses per tot arreu: trompes, banyes, potes, taques...). Del planeta Terra el que menys m'agrada és la contaminació.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta hi ha: uns dinosaures de color rosa amb bec que s'alimenten de sopa de lletres i elefants de color daurat anb 6 potes, que mengen sobretot fruita i verdura. Tant aquestes dues espècies com la meva sabem parlar i som superinteligents. De fet, al meu planeta tenim humans com a mascotes.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
No m'agrada massa visitar el vostre planeta, perquè està massa contaminat. Molta gent llença plàstics a terra i al mar, i això és de ximplets, perdoneu que us digui. 

Comentaris