Visita Escola Palau de Palau-Solità i Plegamans

Aquestes són les dues mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de l'Escola Palau de Palau Solità.

Ha estat una tarda molt enriquidora i creativa, on han aparegut dues personalitats ben interessants!








1. Com és el teu planeta?
El meu planeta medeix 1.000 metres quadrats. És de color blau, amb paisatge muntanyenc. Els nostres anys tenen 720 dies i no hi ha estacions de l'any.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem serps i cors de vaca. El meu menjar preferit son els cors de vaca amb herbetes i beixamel.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada molt llegir, caçar, fer natació, escalar  cases, molestar la gent de tant en tant i explicar acudits.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada jugar a voleibol amb la cua. El darrer viatge que vaig fer era al planeta de l'Amnèsia, i no recordo si vaig jugar o no. Suposo que sí...!

5. Quin esport practiques?
No practico cap esport a banda del voleibol amb cua, que es molt semblant amb vostre, però per a jugadors amb cua. 

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Algunes cases del meu planeta tenen forma de cua de cocodril, i altres d'orella d'ós. Tots dos tipus tenen xemeneies emplomades. A les nostres ciutats no hi ha contaminació. Les carrereteres són rius d'aigua vermella i els semàfors són peixos de colors vermell, verd i taronja. Al planeta som 5.000.000 d'habitants, però us penseu que hi ha molt de xivarri? No pas!

7. Quin és el teu ofici?
Sóc raper professional. Cal estudiar molt i exercitar la rapidesa i tenir molt de vocabulari. La meva escola es deia Escola Primària per a Extraterrestres Peculiars (EP!EP!). Allà vaig acabar especialitzant-me en poesies urbanes i finalment en raper.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto el xivarri, els crits i la contaminació. Per això les ciuats de la Terra no m'agraden massa...Tampoc m'agraden gens les persones que no accepten els demés tal i com son. 

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta hi ha cocodrils en llibertat i cocodrils de menjador, que son els cocodrils domèstics, més petits. Ni uns ni altres no saben parlar.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
De la Terra el que més m'ha agradat és visitar la vostra escola. Estic molt content de com m'heu rebut, i em sembla que hi tornaré sovint!!






1. Com és el teu planeta?

El meu planeta té 10 milions de kilòmetres de radi. És de color daurat, i sempre està tot ple de neu daurada. Els dies duren 240 hores i els anys 2 dies. Només tenim un satèl.lit i una estació: l'hivern.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem d'ocells, d'insectes, de fruits del bosc, gelat de iogurt i a vegades de persones. El meu plat preferit són les abelles saltejades.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada córrer molt de pressa, caçar, llençar boles de foc, parlar amb els humans en tots els idiomes del món (se'm donen molt bé!) i saber-me posar la roba sense que m'ajudi ningú!

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada anar al parc d'atraccions aquàtic, entrar a castells encantats i viatjar per la galàxia. Al darrer viatge que vaig fer vaig visitar la Terra. El que més em va agradar va ser pujar a l'Estàtua de la Llibertat de Nova York.

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico es diu Esquivapilotes. Comencen a caure pilotes del cel i si et toquen al cap estàs eliminat, així que les has d'anar esquivant. Sóc campió d'aquest esport, així que al meu planeta sóc molt famós. 

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
A cada casa hi viuen 8 famílies. Cada poble té 10 cases i un castell, on viuen 24 famílies més. Les ciutats, en canvi, tenen 50 cases, 3 castells i 2 gratacels amb espai per a 30 famílies cadascun. 

7. Quin és el teu ofici?
Sóc espia secret, però no ho digueu a ningú del meu planeta! Oficialment soc repartidor de correus galàctics i jugador de voleibol amb cua. Em va costar molt ser admès al servei secret d'espies. Vaig haver d'estudiar la carrera de teatre i arts marcials per poder fer les proves d'accés!

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
La contaminació i el maltractament. Tampoc suporto que es tallin arbres ni que es llencin tants plàstics al mar. De fet, col a espia em toca vigilar si aquestes coses es fan malament als diferents planetes, i ja us podeu imaginar que el meu informe sobre la Terra no és massa bo...

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta no hi ha més éssers que parlin. Som únics!!!

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'agrada de la Terra és que hi teniu primavera, estiu i tardor. És tot un luxe no passar fred tot l'any!!

Comentaris