Visita Escola l'Assumpció de Deltebre

Aquestes són les dues mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de l'Escola Assumpció de Deltebre.

Ha estat una tarda molt interessant on hem creat dos futurs protagonistes d'històries de ficció. 








1. Com és el teu planeta?
El meu planeta és rodó, molt gros, de color blau, verd i marró. Te mar, rius, els dies duren 24 hores i els anys 365 dies. Us penseu que visc a la Terra? No pas! Al meu planeta no hi ha estacions de l'any.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem carn, peix, llegums, verdura, fruita, llaminadures i xocolata. Els meus plats preferits son la pasta rosa amb tomàquet i la carn empanada.

3. Digues quines són les teves aficions.
La meva afició és plantar-me davant l'ordinador i no desenganxar-me'n. També m'agrada moltíssim dormir davant l'ordinador i llegir llibres (a la pantalla de l'ordinador)

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances aprofito per fer grafittis i anar a l'skateparc. L'últim viatge que vaig fer va ser al Planeta Herba, que és molt bonic.

5. Quin esport practiques?
Jugo a la versió de futbol que fem les espècies de 8 potes. És molt difícil perquè amb tantes mans costa molt no tocar la pilota amb res més que els peus... 

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta tenen dues portes, dos ulls, un nas i una boca. També tenen cabells i unes potes que fan que la casa pugui caminar per tot arreu. Els pobles son bastant sorollosos, però de nit no se sent res.

7. Quin és el teu ofici?
Soc ninja professional, especialitzat en lluita al fang. A vegades em trec un sobresou buscant trufes al bosc gracies al meu olfacte.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto viatjar, perquè no puc volar i el viatge sempre se'm fa molt llarg...

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, al meu planeta no hi ha cap altra espècie que no sigui la meva. I tots parlem tant bé com jo!

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
De la Terra el que més m'agrada és que hi teniu molts ordinadors. Aviam, esteu una mica antiquats, però m'agrada que hi hagi tanta afició.







1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és de mida mitjana, de colors i amb 4.000 satèl.lits. Els dies duren 48 hores i els anys 480 dies. Hi ha 6 estacions: blibladera, cyrano, marcos, loring, jubeli i braçala. 

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem carn amb una mica de suc de taronja. De postres, mengem sempre maduixes.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada provar-ho tot! I quan ho provo, tot m'agrada. 

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada reposar a la meva mansió. A vegades viatjo, també. El darrer cop a un planeta molt divertit, que és un parc d'atraccions planetari.

5. Quin esport practiques?
Practico futbol. Els de la meva espècie en sabem molt, perquè com que només tenim dues potes, estem molt acostumats a fer-les servir per tot!

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta tenen dos pisos, un garatge, jardí i moltes habitacions. Totes tenen una habitació gamer, exclusiva per a jocs de tota mena.

7. Quin és el teu ofici?
Soc militar i pallasso. Es que al meu planeta els militars anem als llocs on hi ha conflictes i fem riure a la gent fins que se'ls passen les ganes de barallar-se.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Trepitjar caques de gos que els amos han deixat a terra i no podem jugar amb els meus amics quan en tinc ganes.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta hi ha animals de tota mena, però s'assemblen tan poc als de la Terra que no serviria de res que us els anomenés. Tots, absolutament tots, tenen dues potes com jo.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
Del vostre planeta m'agrada molt el vostre paisatge i les parts de natura que teniu conservades. Com que és bastant petita, la Terra, tens molta llibertat per viatjar on vulguis, ser lliure i conèixer molta gent.

Comentaris