Visita al Col·legi Sagrada Família de Gavà

Aquestes són les tres mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes del Col·legi Sagrada Família de Gavà.

Ha estat un matí molt interessant, on hem conegut tres mascotes amb unes qualitats sorprenents! 







ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART A:

1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és molt petit, fa un centímetre de llarg i un centímetre d'ample. Es diu Vacamasteroide. És de color lila amb taques negres, amb el cel en forma de puzzle, fet de diferents peces. Els dies duren 10 hores i els anys duren 1.000 dies. Les estacions es diuen colorinxis, frioleri, varanona i hojainas. 

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Normalment ens alimentem d'un plat molt bo que es diu glamglum. De segon, espogues. De tercer, isyam. El meu plat preferit és el sopon.

3. Digues quines són les teves aficions.
Jugar a basquet volador, en la modalitat que la pilota és un cap rodó. També m'agrada molt cavalcar damunt de dinosaures en gravetat zero.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada organitzar combats de lluita amb els meus amics. Fem tornejos que duren setmanes i ens ho passem la mar de bé. El darrer viatge que he fet va ser a Rússia i em va encantar.

5. Quin esport practiques?
Practico un esport que es diu Ritfut. És una barreja de gimnàstica rítmica i de futbol, molt complicat de fer. Per sort, amb sis potes tot és més fàcil!

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu país, unicornlandia, tenen forma d'unicorn. Les teulades, per exemple, tenen la forma de la banya, i si te les mires de lluny, les ciutats semblen un ramat d'unicorns pasturant. Cada dia ens despertem amb un meravellós arc de sant martí creuant el cel.

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico a muntar els arcs de sant martí amb les peces del puzzle del cel. És una feinada, però queda molt bonic i s'ha de fer, faci sol, plogui o nevi!

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto que quan cavalco el meu dinosaure se'm distregui menjant les pastanagues que troba pel camí. Per això soc més partidari de fer-lo volar en gravetat zero.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, només hi ha alguns animals que surten als vostres contes i llegendes, com ara unicorns, dracs i grius.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del planeta Terra és que aquí també hi teniu arcs de Sant Martí. No tots els planetes en tenen!



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART B:




1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és quadrat. Medeix 80.000 kilòmetres de diàmetre. És de color turquesa, i el paisatge canvia molt: de dia està ple de flames, i de nit tot nevat i ple de gel. Els dies duren 80 hores i els anys duren 705 dies.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem ous de brau amb salsa caragolina i bolets aixafats. De segon carn de dinosaure i, per veure, pipí de vaca. De postre ens agrada menjar pastís de caca de vaca amb topping de terra humida. Ja ho veieu, que les vaques les aprofitem molt.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada fer partits de coliditch, que s'assembla al quidditch però amb la cua. La Rowling, de fet, es va inspirar en aquest esport per a les seves novel.les. També m'agrada jugar al paperleng, que és fer formes i figures divertides amb la llengua.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada recollir caques i anar-les a plantar al bosc. És divertit i fas un bé a la natura, perquè despré en surten un munt d'arbres i de flors.

5. Quin esport practiques?
Practico un esport que es diu voleiore, que es una barreja de futbol i voleibol amb sis pilotes. També juguem al voleifoot, que és un esport que es juga dins els Carrefours, esquivant carros de la compra.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Els habitants del nostre planeta viuen a l'os d'una pota gegant. 

7. Quin és el teu ofici?
Soc jugador professional de voleifoot. M'hi vaig començar a dedicar quan feia de caixer al Carrefour.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto les aranyes. 

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, no hi tenim cap animal que s'assembli als que teniu aquí. Per començar, al meu planeta tots els animals parlen contínuament.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'ha agradat son les pel.lícules de misteri. Quan vinc no faig altra cosa que anar al cine.


ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART C:

1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és gros, de tots els colors imaginables, i al cel hi pots veure molts planetes de colors. Els dies duren 2 hores i els anys 5 mesos. Només hi ha dues estacions: l'estiu i l'hivern.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
La nostra espècie s'alimenta de material escolar, perquè així ens tornem més llestos a la vegada que ens atipem. El meu àpat preferit son els llibres de matemàtiques.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'encanta jugar a elegatfut, pilotar naus per l'espai i ballar una dansa que es diu dansahil, on has de saltar tant com pots.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada visitar nous planetes. M'agrada molt buscar planetes amb platja. M'estiro en una tumbona, i amb una trompa menjo i amb l'altra bec. L'ultim viatge que he fet ha estat a Venus, a veure uns cosins llunyans que hi viuen.

5. Quin esport practiques?
Jugo a un esport que es diu Absortrompes. Consisteix a anar corrents darrere de dues pilotes i cal caçar-les totes dues xuclant amb les trompes. Qui aconsegueix tenir les dues pilotes a les trompes i bufar-les fora del camp sense que les toquin els altres jugadors, guanya.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases son gegantines, amb dues trompes recargolades i amb moltes finestres. Els sostres son transparents i les parets estan acolxades per no fer-nos mal.

7. Quin és el teu ofici?
Soc acolxador de parets. Sempre hi ha cases antigues que s'han de tornar a acolxar!

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto que se m'acabi la benzina quan estic volant amb la meva nau. El servei tècnic del meu planeta no és gaire eficient, i et pots trobar surant per l'espai durant setmanes.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, hi ha cangurs i koales. Em sembla que fa molts anys el meu planeta i la Terra es tocaven per la banda d'Austràlia.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'agrada son els vostres elefants. Bonics bonics.


Comentaris