Visita a Saint Nicholas School de Barcelona

Aquesta és la mascota extraordinària que hem creat amb els alumnes de Saint Nicholas School de Barcelona.

Ha estat una tarda molt divertida on hem creat una mascota d'allò més interessant!



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA:

1. Com és el teu planeta?
El meu planeta és de color rosa i no és gaire gros, només mesura 1 kilòmetre i mig. El nostre cel sempre està ennuvolat, amb núvols de color rosa, és clar!

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem d'un plat exquisit que consisteix en: banana, pollastre amb xocolata pel damunt i colacao. El meu plat preferit és un porc gegantí amb pell d'ovella que hi ha al nostre planeta. El fem al forn.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'encanta tirar-me pets voladors. Em serveixen per volar, que és la meva activitat preferida. A banda d'això també m'agrada fer trucs de màgia.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances acostumo a anar a un spa on em banyo en caca de porc i de vaca, que son molt bones per a la pell. L'últim viatge que he fet és al futur del planeta extraordinari de les mascotes. 

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico es diu Petadarreres, i és molt divertit però fa una mica de mal. Consisteix a punxar el cul dels constrincants amb les banyes i evitar que et punxin el teu, és clar!

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Els edificis tenen forma de peu, les finestres son ulls i les portes son boques. Al sud del planeta hi ha les dues ciutats: porclandia i vacalandia. Jo visc entre les dues, en un poblet.

7. Quin és el teu ofici?
Cada dia vaig a l'espai per revisar els planetes i els alienígenes i fer-los de traductor, perquè sóc l'únic que enten l'idioma Csoca, que serveix per poder parlar amb tothom. Per aprendre'l vaig haver d'estudiar 5 anys alienígenes; cada any alienígena son 9 anys dels vostres. Va ser llarg, però ara estic molt content perquè m'encanta la feina que faig!

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No m'agrada la llet ni les botigues amb roba que estigui de moda. De la Terra no m'agrada la contaminació, les persones dolentes i que els animals de la terra no parlin.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta nomes hi tenim porcs, vaques i mascotes com jo, que som una barreja. Nosaltres fem de mascota als demés, però al meu planeta mascota vol dir "amic de l'ànima".

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del vostre planeta es la quantitat d'idiomes que teniu. M'agradaria molt aprendre'ls tots!

Comentaris