Visita a l'Escola PAX de Tarragona

Aquestes són les tres mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de l'Escola Pax de Tarragona.

Ha estat un matí molt interessant on hem creat dues mascotes que podrien protagonitzar dues novel·les!









1. Com és el teu planeta?


El meu planeta és de la mida d'una taronja. És de color lila i groc, amb taques de color blau cel. La seva forma és triangular i el sol te forma de tortuga. Els nostres dies duren 100 hores i els anys només tenen 2 dies.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de pizza d'escates de peix i macarrons a la colònia amb pels de cavall. De beguda, sang de gallina, i de postres iogurt de potes de grill.

3. Digues quines són les teves aficions.
Les meves aficions son pescar gossos, conduir arbres, menjar llibres i dormir al sostre.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada tirar-me a una piscina de fang i de rates. L'últim viatge que he fet va ser a Groenlàndia, on vaig visitar un poblet amagat que es diu Gatolàndia.

5. Quin esport practiques?
La pesca de sangoneres. Consisteix a posar les 6 potes al riu i esperar que les sangoneres s'hi enganxin. Despres només em cal treure les potes i fer un tiberi!

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases son del mateix color que la pell, el pèl l la ploma de l'animal que hi viu. El sostre esta ple de papallones de paper de colors alegres. Les ciutats son de vidre, i les pedres i els arbres són de cartró.

7. Quin és el teu ofici?
El meu ofici consisteix a menjar plomes i cagar coixins. Després, aquests coixins els venc i m'hi guanyo la vida. Per aprendre a fer aquesta feina tan difícil vaig haver de cruspir-me les 1.999 pàgines del llibre que explicava l'ofici.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto que les piscines de fang no tinguin rates surant. Son molt avorrides, sense rates! De la Terra no en puc dir res de mal; m'encanta!!

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta no hi ha més espècies intel.ligents que la meva. A banda de nosaltres, convivim amb rates, peixos de diferents menes, gallines, cavalls i grills, però no es pot dir que cap d'ells sigui una mascota.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
M'agrada molt que a la Terra tingueu tantes espècies animals. 








1. Com és el teu planeta?

El meu planeta medeix un milió de kilòmetres. Es de color baguela i la seva forma és retratringol. El paisatge està ple de colxonetes. Els dies duren un minut i els anys 10 dies. El temps és molt variat, tenim 7 estacions de l'any. Altres coses importants del meu planeta és que els caramels plouen del cel i que no existeixen els diners.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem llengua de gat fregida amb cera d'orella de porc i ulls de mussol. També, de tant en tant mengem caps de gent morta amb sucs pancreàtics de tigre i escames de serp amb guacamole.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
La meva principal afició és recollir fruites amb la meva trompa i amagar-les dins la bossa que tinc a la panxa.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada fer espectacles a la gent que conec. Faig trucs de màgia i malabarismes amb les meves vuit potes. L'últim viatge que vaig fer va ser a Plutó, a les seves famoses platges de color verd.

5. Quin esport practiques?
S'anomena Menjahumans. És una competició per saber qui és capaç de menjar més humans en un temps determinat, sense mastegar i sense fer servir coberts.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases tenen forma de banya. Les finestres semplen trompes d'elefant. Les ciutats mesuren 2 metres quadrats i els carrers estan ben plens de caques de cavall de color blau congelades.

7. Quin és el teu ofici?
Sóc químic i vaig haver d'estudiar molt per ser-ho. Igual que els passa als químics de la Terra, suposo...!

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto els murs alts que es construeixen a les ciutats. Del vostre planeta no m'agrada el fum dels cotxes, els zoològics, el plàstic i les grans construccions.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, al meu planeta hi ha cocodrils, estruços i aranyes. Les úniques mascotes que tenim son aranyes.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'agrada del planeta Terra sou els humans. Però per menjar-vos, o sigui que ja cal que us amagueu bé!!


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada