Visita a l'Escola FEDAC Montcada

Aquestes són les dues mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de l'Escola FEDAC de Montcada.

Ha estat un matí molt intens, on hem conegut a fons unes mascotes amb molta personalitat!







1. Com és el teu planeta?

La mida del meu planeta és de 30 metres, i és de color groc i taronja. La gespa és de color rosa, i els arbres sempre tenen les fulles de color taronja. Els anys duren 15 mesos i no tenim estacions de l'any.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
La nostra dieta consisteix en minerals de diferents classes, en lava i en tortugues-planta.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada molt jugar a guerra de crispetes i la tecnologia artística, una especialitat que només es fa al meu planeta. 

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada arrossegar-me per terra mentre menjo com un porc. Les darreres vacances vaig viatjar al planeta Porquina amb la meva germana Glazi.

5. Quin esport practiques?
Practico curses de Circuits Espacials. Aquests circuits estan plens d'obstacles i cal arribar el primer sense enfilar-se damunt de cap company, en un temps determinat. Cal ser molt ràpid i despert.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta tenen forma de nas de porc. Les ciutats son molt grans, amb torres gegantines, i alguns edificis tenen escames de serp.

7. Quin és el teu ofici?
Sóc escriptor potesllargues. He hagut d'estudiar molt per escriure coses de tota mena: llibres, poesies i llistes de la compra. 

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Les llistes de la compra escrites amb mala lletra.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, cap ni un. Tots som espècies que a vosaltres us semblarien extraordinàries. 

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Que teniu alguns volcans en actiu; al meu planeta ja no en queda gairebé cap.




1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és de color groc i verd, però està molt contaminat i de lluny es veu totalment gris. 

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem d'un plat anomenat Estapacalamars, que consisteix en espaguetis, patates, calamars, lassenya i nuggets. 

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada jugar, una mica de tot. Des de jocs de taula fins a esports acrobàtics i aquàtics. 

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada, sobretot, fer esport. Sóc bastant nerviós, i bellugar-me em relaxa!

5. Quin esport practiques?
Practico un esport que s'anomena Rutacrobasquet, que s'assembla al vostre rugby, però cal encistellar la pilota tot fent acrobàcies. Tens més punts si les acrobàcies són ben lluïdes. 

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta tenen forma de banya, amb 7 cuines, 93 habitacions, 46 menjadors i 32 parquings. 

7. Quin és el teu ofici?
Soc ballarí professional de boxa; el meu ofici consiteix a fer partits de boxa d'exhibició, on es barregen els cops de puny amb coreografies de ball de saló. 

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto la contaminació que hi ha al meu planeta.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta tenim moltes espècies, però cap que s'assembli a les vostres. Potser la qui més s'hi assembla és una mena d'elefants, però els nostres són verds i tenen una banya al front. 

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
Que encara sou a temps d'aturar la contaminació. Però us heu d'espavilar!


Comentaris