Visita a l'Escola El Solell de la Palma de Cervelló

Aquesta és la mascota extraordinària que hem creat amb els alumnes de quart de l'Escola el Solell de la Palma de Cervelló.

Ha estat un matí molt interessant on hem conegut una mascota d'allò més interessant!



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA:

1. Com és el teu planeta?
El color del meu planeta es violeta galàctic, i té forma d'estrella. Un dia dura 30 hores, i un any 20.000 dies. El paisatge es violeta fosc, i tenim quatre estacions de l'any: ordon, min, ian i ston.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de peixos que tenen mantes ratllades a dins, sargantanes farcides de pintura, formigues grans de color verd i caques de mosca amb mosques volant al damunt. El meu plat preferit és el peix de biblioteca, un peix farcit de llibres.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'encanta dormir penjant d'un arbre, pescar amb la cua, dibuixar amb la banya i beure i menjar fins a rebentar.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances acostumo a menjar mel a la vegada que caço peixos amb la meva banya extraordinària. Amb el color de la meva pell m'és fàcil nedar pel mar i passar desapercebut. De vegades viatjo a un planeta molt estrany anomenat Terra.

5. Quin esport practiques?
Practico el Basketgol. Es juga amb una mà i cal fer 10 gols per guanyar el partit. Els equips son de 3 jugadors. El camp fa 100 metres quadrats i 1.000 metres de llarg (al meu planeta els comptem una mica diferent, els metres). A la banqueta sempre hi ha 8 jugadors, que van canviant cada 5 minuts.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les nostres cases tenen 1.000 pisos, son gratacels. Son rodones com una poma, amb dues finestres a cada costat i les parets fetes de vidre. Hi acostumem a tenir un cementiri on enterrem els coixins trencats, i un estadi privat on jugar a Amazing Waterpolo.

7. Quin és el teu ofici?
Soc miner. Amb els meus tres ulls tinc molt bona vista a la foscor, i així detecto on cal excavar per treure profit. Amb la meva banya trec els minerals de sota terra, i després els rento bé i els venc.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto el soroll; m'agrada molt cantar, per això. El planeta Terra té coses bones, però també hi ha massa contaminació i el gel se us està desfent molt i molt de pressa. Tampoc no m'agrada que la gent es baralli. Em posa molt i molt trist.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta totes les criatures poden parlar, i les cabres fins i tot poden caminar amb dues potes i tirar rajos de poder. Hi ha animals com el piccolo, persones amb tres ulls i éssers cel.lulars. Cap dels que he dit voldria fer de mascota. Però tu pregunta, que mai se sap.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'ha agradat és la quantitat de minerals diferents que teniu. Al meu planeta no n'hi ha tants. Potser vindré aquí a excavar de tant en tant!

Comentaris