Visita Escola El Pi Gros de Sant cebrià de Vallalta

Aquesta és la mascota extraordinària que hem creat amb els alumnes de l'Escola El Pi Gros de Sant Cebrià de Vallalta.

Ha estat un matí molt enriquidor i ple d'idees, preguntes i sorpreses!! 



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA:

1. Com és el teu planeta?
El meu planeta es diu Tuburú. És de color vermell i negre. La temperatura màxima és de 90 graus centígrads. Els dies duren 65 hores i cada 5 dies, per a nosaltres és un segle.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de pinso de gat farcit de molles de gallina i carn, amb fruita pel voltant. També fem pizzes de pinso de gat i fruita, molt bones.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada fer pescsurf, que és pescar amb els ullals tot fent surf. Ho faig a l'estiu, els dies que arribem a més de 80 graus i et ve de gust una bona remullada.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada molt viatjar, especialment al planeta radiactiu. El darrer viatge que vaig fer va ser  Planeta Estrany, on pots fer coses tan estranyes com córrer damunt de l'aigua.

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico es diu Hofutbol, i és una barreja d'hoquei i futbol. A cada extrem del camp hi ha dues porteries, una d'hoquei i l'altra de futbol. Cal xutar els discs d'hoquei i fer gol a la porteria de futbol, i picar amb el pal d'hoquei a la pilota de futbol per marcar a la porteria d'hoquei. 

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta estan fetes de llibres i de llaminadures. Acostumen a tenir jardí amb plantes carnívores anb perruca. Per entrar a les nostres cases cal passar per un túnel estret ple de cucs peluts.

7. Quin és el teu ofici?
Soc caçador; no ho semblo però sóc un salvatge, i si vull puc tornar-me gegantí. Si em ve de gust et puc empassar d'un sol mos. No he hagut d'estudiar res especial, això de caçar em surt de natural, com a tots els de la meva espècie.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Al meu planeta tenim un joc que es diu arbrepedra, que el juguen dos equips d'arbres, que s'han d'anar passant una pedra els uns als altres sense que caigui. El que menys m'agrada del món es quan aquesta pedra cau, perquè acostuma a fer un munt de destrosses.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, una colla. Hi ha animals terrícoles com ara els gats, els ocells, els guepards i els dinosaures. Els únics que saben parlar, a part dels de la meva espècie, son els velociraptors, que planifiquen els seus atacs en equip xerrant durant hores. Els gats, els ocells i els dinosaures hervíbors acostumem a tenir-los com a mascotes, tot i que també n'hi ha de salvatges.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del vostre planeta és que els vostres arbres no es belluguen i no poden jugar a l'arbrepedra ni destrossar res. No sabeu la sort que teniu.




Comentaris

  1. L'activitat va ser molt xula sobretot la ronda de firmes. Jan

    El llibre és molt "guai". MIQUEL

    El llibre em va agradar molt i la mascota que vam crear també. Daniel

    M'ha agradat molt las coses que vam crear per fer el món de la mascota. Iván

    Moltes gràcies per venir a l'escola. Aleix

    M'ha agradat molt perquè m'ha firmat un autograf i el llibre esta molt bé. ERIC

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pels vostres comentaris i felicitacions!!!! Una abraçada!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada