Visita a l'Escola Marià Manent de Premià de Dalt

Aquestes són les tres mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de quart A i B de l'Escola Marià Manent de Premià de Mar.

Ha estat una tarda molt divertida, on hem creat dues mascotes i hem respost un munt de preguntes interessantíssimes.









ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART A:

1. Com és el teu planeta?
El meu planeta sembla minúscul vist des de fora, però per dins l'espai està distorsionat i és immens. És de color negre i taronja, sense gens de contaminació. Com que no gira, no tenim dies i nits, sino que la meitat del planeta és sempre de dia i l'altra sempre de nit. Només tenim dues estacions: estiu i primavera.



2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de ratolins, pilotes de platja, llibres, llapis, rotuladors, pedres i sorra. El meu plat preferit és la pizza de ratolí amb llapis de colors.

3. Digues quines són les teves aficions.
Practico camexports (esports per a camaleons), nedo a la serpcina (piscines per a serps) i vaig a la bibliosercam, que és com anomenem les biblioteques per a éssers com jo.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada jugar al xinxan, anar a la gucci i a l'axivoky, que és una botiga molt i molt cara. També m'agrada viatjar a llocs amb platja, sobretot les de sorra multicolor. El darrer viatge que he fet va ser de Hawai a Los Angeles.

5. Quin esport practiques?
Practico un esport que es diu Bolallengua, que consisteix a marcar gols amb una pilota fent servir l'impuls de la llengua.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta semblen naus espaials. Son rodones i poden volar. Son de colors fosforescents i poden tornar-se invisibles i teletransportar-se. Així pots anar de vacances amb la teva pròpia casa. 

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico a escriure. Vaig estudiar en una escola d'escriptors que hi ha al meu planeta, que es diu Aiarial. Quan vaig acabar d'estudiar vaig venir a la Terra, perquè puc escriure a tot arreu de l'Univers.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No entenc per què els éssers humans porten sabates i mitjons, ni per què tenen les dents tan petites. En general, no suporto els mitjons ni els objectes tecnològics.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, no n'hi ha cap que s'assembli a les vostres espècies. Tothom sap parlar, i a algunes els agrada fer de mascota.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del vostre planeta son els amics que he fet. Sí, m'encantaria venir mes sovint, fins i tot quedar-m'hi a viure per sempre més.



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART B:





1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és d'una mida mitjana, com el vostre. És dels colors de l'arc de Sant Martí. L'espècie que més hi abunda és la meva. Els anys tenen 50 dies i els mesos 10 dies. Altres especies comunes sin els ossos de cinc potes, la xicabra i el moskitul.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Pinso amb salsa extraordinària. La salsa la fem amb llibres, colors, paper de vàter i cotó fluix, tot ben triturat. El meu plat preferit son els mitjons mullats amb suor i salsa extraordinària.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada cocoboxejar, cocojugar amb altres animals extraordinaris, tortusaltar, cocuinar i, sobretot, tortuescriure.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada viatjar a l'Amazones, i practicar esports com l'omni footboll i el cocopilota, que es juga amb un coco que fa de pilota. Es molt semblant al vostre waterpolo, i es fan servir les 6 potes i el cap. El darrer viatge que vaig der va ser a l'amazònia.

5. Quin esport practiques?
Estic federat a la lliga interplanetària d'omni footboll. L'esport consisteix en llancar la pilota ben enlaire, tant que desapareix de la vista, i quan cau l'has de tocar amb el peu abans que arribi a terra.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases son quadrades, no tenen finestres i son de color blanc, vermell i blau. Hi tenim neveres que escalfen i microones gegantins que refreden el menjar. 

7. Quin és el teu ofici?
Soc espia, però no ho digueu massa. Per ser espia vaig haver d'entrenar-me fent karatiepis, una art marcial de defensa personal, i aprendre l'art del mitoloepis, amb el qual puc enganyar els sentits de la gent i fer-los veure el que jo vull. Totes dues disciplines son ensenyades per mestres epis.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto que els humans em preguntin coses, o sigui que començo a tenir ganes que aquesta entrevista acabi... Una altra cosa que no suporto son els humans massa llestos, perquè amb ells no puc fer servir els meus poders de mitoloepis.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Hi tenim gossos, gats, ratolins i escarabats. Els únics que podem tenir com a mascotes son els escarabats, perquè els altres son deu vegades mes grossos que casa meva.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'agrada del planeta terra és quan les entrevistes s'acaben i em puc dedicar a tortuescriure, la meva autèntica passió.

Comentaris