Visita a l'Escola Gaspar de Portolà de Balaguer

Aquestes són les tres mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de quart A i B de l'Escola Gaspar de Portolà de Balaguer.


Ha estat un matí ben divertit, on hem conegut a fons unes mascotes amb unes sortides totalment inesperades! 








ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART A:

1. Com és el teu planeta?


El meu planeta medeix 5.400 metres i s'anomena Maleta Menja Cartró i Herba. És de color blau, verd i blanc. Està ple de volcans. Els dies duren cinc minuts, i té un segle d'antiguitat. Hi ha cinc estacions de l'any, anomenades Ou ferrat, Patata, Finestra, Porta i Llibre. 

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem amanida, però amanida extraterrestre. En lloc d'enciam, tentacles de pop sense fregir. Tomaquet? No! Escates. Oli, tampoc. És sorra. Olives no, ous de drac. Cogombres tampoc: branques. Ou dur? I ara! Cacauets de colors!

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada molt el dragost, jugar a videojocs, passar l'estona amb el meu amo i menjar carn i llonganissa entre hores.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada visitar la Terra i saludar els humans, jugar amb ells, ensenyar-los que els gossos son molt llestos i que ja saben fer moltíssimes coses sense que ningú els les ensenyi.

5. Quin esport practiques?
L'esport s'anomena Bratique, i es una mena de tennis volador. Com ja et deus haver fixat, no tinc pas ales, o sigui que per volar duem unes motxilles propulsores.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta son futuristes. Tenen un mecanisme que els permet volar. Son molt espaioses, i cadascuna te un robot que fa de criat, un jacuzzi i un parc privat de 2.000 metres on pots fer tot allò que vulguis. 

7. Quin és el teu ofici?
El meu ofici és el d'empresari de biologia científica. Faig experiments amb plantes, perquè creixin fortes i donin fruits amb moltes vitamines.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto que em facin donar la poteta. En canvi, m'encanta anar a buscar la pilota si la llencen ben lluny. Però això de la poteta és superior a mi.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta tots som gossos i persones, pero no sempre som nosaltres les mascotes. A vegades capgirem els papers. Cada casa és un mon. Ah, i tots sabem parlar, és clar. Els gossos, que som una mica més intel.ligents, també sabem bordar.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'ha agradat del vostre planeta és veure que, encara que aqui tingueu tantes espècies diferents, els millors amics segueixen sent els humans i els gossos. Això bé ha de voler dir alguna cosa, no?



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART B:




1. Com és el teu planeta?

El meu planeta s'assembla moltíssim a la Terra, però és de color lila i verd. Hi ha moltes flors tot l'any, els dies tenen 100 hores i el paisatge és molt pla, gairebé no hi ha muntanyes.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de panís i d'olives amb ketchup i maionesa. És el meu plat preferit. És que als animals extraordinaris ens agraden les barreges super estranyes.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
L'esport que practico es diu Teinball. Es juga amb una bola de bitlles i una raqueta de titani. Tu has de tirar la bola i l'altre te la torna amb la raqueta. Guanya qui aconsegueix tocar el cap del contrincant.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada, sobretot, jugar a la play. També viatjar com el senyor K, conèixer extraterrestres i anar a Mart. L'últim viatge que he fet ha estat a Girona. 

5. Quin esport practiques?
Practico un esport que s'anomena Estirabanyes, que consisteix, com el seu nom indica, a estirar les banyes del contrincant.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta son rodones, i estan fetes amb materials que aquí no feu servir per a fer cases, com ara: trompetes, llibres, sabates, samarretes, ulls, llaminadures, dents i canonades velles. 

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico professionalment a fer bombolles de colors. Costen molt de fer, o sigui que em guanyo molt bé la vida.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto covar els ous. És terriblement avorrit. Però ves, que hi farem! 

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta tenim moltes espècies, però cap que s'assembli a les vostres. Potser la qui més s'hi assembla soc jo, que puc recordar a una gallina. 

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'ha agradat del planeta Terra és que teniu molts locals de menjar ràpid amb aixetes per on surt ketxup, maionesa i mostassa. Amb això, us heu guanyat el cel.



Comentaris