Visita a l'Escola Fundació Llor de Sant Boi de Llobregat

Aquestes són les tres mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de quart A, B i C de l'Escola Fundació Llor de Sant Boi de Llobregat.

Ha estat un matí molt enriquidor, on hem creat tres mascotes, tres mons diferents i tres possibles protagonistes d'una novel·la! 









ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART A:

1. Com és el teu planeta?
El meu planeta és de color lila, i és més o menys de la mateixa mida que aquesta escola. El paisatge està ple de plantes i el cel ple de núvols de formes estranyes. Els anys duren dos dies, i només hi ha una estació de l'any.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
El nostre menu ideal i saludable és:
1r plat: Verdura amb màgia.
2n plat: Carn amb puré de patates.
3r plat: Gelatina amb mel d'herba.
Tot i així, el meu plat preferit és la pasta confitada amb sucre glas.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada rebolcar-me en terra mullada, espantar altres animals i menjar. Com que soc molt tímid, m'agrada canviar de colors per camuflar-me, però només hi veig en blanc i negre, de manera que no sempre l'encerto.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada viatjar per l'espai, de planeta a planeta. També aprofito per anar al gimnas amb monstres de 8 potes. Però més que fer exercici, passo la major part del temps remullant-me a l'spa i la piscina de fang.

5. Quin esport practiques?
Practico atletisme perquè amb les meves 8 potes corro molt. També jugo a tennis amb 8 raquetes i 8 pilotes, i soc molt bon nedador.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta son voladores. Tenen un mur que les envolta i no tenen sostre. Ens agrada pintar-les de molts colors.

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico al mon del circ. Primer vaig entrar al circ fent un número còmic, però estic aprenent a treure partit de les meves potes tot fent malabarismes.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Una cosa que no m'agrada del planeta Terra és que les cases no volen. Si la casa no vola, a la nit em costa molt agafar el son.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta no hi ha cap espècie que s'assembli a la vostra. Tots som animals multicolors i amb vuit potes (com a mínim).

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del vostre planeta son els llibres. Us felicito per l'invent!



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART B:




1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és gegant, de color rosa, blau i vermell. Tot és de color blanc, com el mon del Pocoyo. Els nostres dies son llargs com un any a la terra, i els anys son llargs com un dels vostres segles. No tenim satèl.lits perquè no ens agraden gens.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem d'espaguetis amb salsa blava i de caca de porc amb trossets de magdalena de color d'unicorn. Per beure, cervesa salada de color grana. De postre ens agrada menjar cabells amb espinacs de color lila i cafè de vòmit de color platejat i daurat.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada menjar cucs i pondre ous gegants. Em camuflo gràcies a l'estampat de la meva pell, i faig servir les meves grans orelles per volar. De nit m'agrada passejar pel carrer perquè en torno fosforescent i faig molt de goig, mal m'està el dir-ho!

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
El que més m'agrada fer és compartir un pastís d'espinacs, bròquil i bledes amb la Lluna, que és amiga meva. El darrer viatge que vaig fer va ser a Plutó.

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico consisteix en esquivar meteorits. Comences a correr de planeta en planeta, i et van tirant meteorits fins arribar a la linia de meta. El circuit comença al planeta més llunyà, Plutó, i la línia de meta és el sol.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases son rodones i es belluguen de lloc com un cotxe teledirigit. Te un llit ben ample perquè hi càpiguen les 6 potes, la cua de porc i la trompa. Les flassades son dels colors de l'arc de Sant Martí, i les cases estan pintades per dins i per fora de color blau cel.

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico professionalment a ser àrbitre de waterfutbol. Es un esport semblant al futbol que es juga sota l'aigua. Vaig haver d'estudiar molt per aconseguir el títol, en una universitat que es diu AAML.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Una cosa que no suporto és que aquí a la Terra no sapigueu què és jugar a futbol sota de l'aigua. Sempre ho explico a tothom i ningú no em creu.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta hi ha gallines, elefants, i alguns especimens com jo, que tenim allò millor de cada casa.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
Una cosa que m'agrada de la Terra és el colro del mar.


ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART C:

1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és quadrat, de color lila platejat, però depen de la llum sembla de molts colors diferents. Els dies duren 50 hores i els anys 2.000 dies. No té ni satèl.lits ni estacions de l'any.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de macarrons, lassanya contemporània, raviolis, espaguetis... El nostre plat preferit son els macarrons i els raviolis espigats. Aixo de la cuina italiana ens ve d'un cohet italià que va fer un aterratge forçós al nostre planeta. Els astronautes italians es van quedar a viure amb nosaltres i van obrir un restaurant. Des de llavors, no mengem altra cosa.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
Les meves aficions son anar amb skate mentres disparo amb pistola, ballar mentre vaig en bicicleta, fer futbol mentre faig surf, cantar mentre faig hockey, fer karate mentre el maquillo, jugar a ping pong mentre condueixo un cotxe, fer puenting mentre em tallo els cabells i dormir mentres vaig en trineu. Ja ho veieu, no sé fer una sola cosa.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada viatjar al planeta triangular. El darrer cop que hi vaig anar em vaig banyar a les seves fonts naturals de lava amb el meu amic Bonifaci.

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico es diu Footnataciomontanyosextraurc. Funciona de la següent manera: estas sota l'aigua en un circuit de muntanyes aquàtiques de sorra, i només una és dura. Quan la trobes, ha de xutar-la a la porteria. Cal tenir unes potes ben fortes com les meves per jugar a aquest esport!

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta tenen forma de bolet i  tenen moltíssims colors. La meva, per això, és diferent, perquè l'he pintat de color blanc. 

7. Quin és el teu ofici?
Oficialment em dedico a llaurar al camp. Això és el que tothom pensa, però en realitat tinc un laboratori subterrani supersecret on estic investigant per construir una màquina que et permeti viatjar al passat.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto que només existeixi el present. Vull poder viatjar al passat, al futur i al costat, que és una altra dimensió temporal que a la Terra desconeixeu.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Cap ni una. Al meu planeta tothom és com jo. 

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
Una cosa que m'agrada molt del vostre planeta és que teniu molts restaurants italians. De fet, per si això fos poc, teniu Itàlia sencera!


Comentaris