Visita a l'Escola Badalonès de Badalona

Aquestes són les tres mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de quart A, B i C de l'Escola Badalonès de Badalona.

Ha estat un matí molt interessant, on hem conegut tres mascotes amb unes qualitats sorprenents! 







ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART A:

1. Com és el teu planeta?


El meu planeta és mitjà, ni massa gros ni massa petit. És de colot groc fosforescent i està habitat només per animals. Els dies duren 6 hores i els anys 2.190 hores. Només tenim una estació de l'any: estiu.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Els meus plats preferits son les mandonguilles, els espaguettis i la pizza. Les fem amb ingredients que no coneixeu, com ara el mitxigua, el litimin i el taraminxu.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada fer moltíssimes coses. No paro! Volar, esquiar, jugar a futbol, patinar, ballar zumba, fer acrobàcies, cuinar, escriure, dibuixar... com que tinc sis potes puc fer un munt de coses a la vegada. A vegades em faig un embolic i acabo jugant a tenis amb la paella o escrivint amb el patinet, però normalment hi faig tot quan toca.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada molt saltar d'un país a un altre. Les darreres vacances vaig fer un salt fins a París, a França.

5. Quin esport practiques?
Practico el Sisbol. Es juga amb 3 pilotes. Tens quatre intents per marcar a la porteria donant puntades de peu amb qualsevol de les teves sis potes.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta son rodones, triangulars, rectangulars o en forma de pentàgon. La seva mida és ultrasupergran.

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico a ser pastor de turistes. Treballo al camp i guio els turistes perquè recullin menjar de l'hort. Al meu temps lliure també faig d'entrenador d'animals dissecats. No em va costar massa aconsseguir el títol per treballar de tot això: vaig pagar per no haver d'estudiar i no em va caldre passar ni un dia per la universitat. 

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No m'agraden els camps de conreus flotants. Son molt incòmodes de llaurar, i els turistes cauen del camp contínuament.
I una cosa que no m'agrada de la Terra és que us mengeu animals. Al meu planeta tots som vegans.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, hi ha molts animals diferents, de tota mena. Tots saben parlar xinès, medeixen uns 4 metres d'alçada i, com que tenen molts braços, poden ballar la mar de bé. Tenim animals semblants als vostres, però els anomenem diferent: el gostan, el gatan, el periquitan i el hamsterkerpeti s'assemblen als vostres gossos, gats, periquitos i hamsters.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del vostre planeta és la ciutat de París. 



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART B:




1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és molt més gran que Júpiter i dels colors de l'arc de Sant Martí, així que el paisatge és molt acolorit. Els dies duren 32 hores i els anys 288 dies. Tenim un sol satèl.lit, que anomenem Sol, i dues estacions: estiu i hivern.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Som herbívors però alguna vegada mengem petits insectes. Sobretot mengem fulles dels arbres que surten al meu planeta.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada fer sorolls amb la trompa, jugar a pilota amb la trompa, cuinar amb la trompa... i dibuixar a les parets amb la banya.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada molt visitar la ciutat del foc, que està tota feta de foc. L'últim viatge que he fet ha estat a una altra ciutat, la ciutat Soto, que està soterrada.

5. Quin esport practiques?
Practico un esport que es diu Trompaball. Es juga amb la trompa, i és una barreja de basquet i de handball. Cal marcar de forma alternativa: primer a la cistella i després a la porteria. Els equips tenen 12 jugadors, però a la pista només n'hi pot haver 5.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases estan sota terra. Estan fetes de sorra i de pedres. Normalment son molt grans i xulíssimes, plenes d'animals extraordinaris com jo.

7. Quin és el teu ofici?
Estic estudiant per ser astronauta. Per aconseguir-ho estic apuntat a una escola especial per extraterrestres que volen aprendre a arribar a la lluna. Son uns estudis molt complicats, i m'hi hauré d'esforçar molt per acabar-los.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto alguns dels meus veïns. No suporto que en Trompeta em desperti amb la seva trompeta, ni que en Canepa m'embruti amb molles de pa d'herba, que en Pable em molesti amb una cançó de lleona. Del vostre planeta el que menys m'agrada és que teniu massa trànsit i que no respecteu els drets turístics dels extraterrestres.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Que s'assemblin als vostres animals, només tenim els ornitorrincos. Saben parlar l'idioma bupikés. Hi ha algunes espècies que fem servir de mascota, com ara el sercafant, una mena d'elefantet minúscul.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
Una cosa que m'agrada de la Terra és que hi teniu molt bons astronautes. La vostra ciència no esta pas molt avançada, però us les heu manegat prou bé per arribar a l'espai.


ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART C:

1. Com és el teu planeta?

El meu planeta més o menys té la mida de la vostra lluna. El paisatge és acolorit i dolç. Els dies diren 5 hores i els anys 48 hores, de maneranque el nostre aversari és molt sovint.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de taràntules marinades amb saliva de cargol gegant, i també de macarrons de tres potes amb formatge lunar de colors. En ocasions molt especials també mengem iogurt d'estrelles. El meu plat preferit és la lassanya de carn de Tiranosaurus Rex amb sang d'hipopòtam. I una cosa que no m'agrada gens és la pastanaga farcida de ratolins. 

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
Una de les meves aficions és localitzar molts objectes a la vegada amb els meus tres ulls. Per agafar-los, faig servir l'atracció magnètica de les meves banyes. Com que puc canviar el color de la meva pell em puc amagar molt fàcilment i fer bromes a les altres mascotes. 

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada viatjar. He anat a Portaventura, a França i a Calafell. També he visitat el centre de la Terra i he fet la volta al mon en 2 segons. A vegades, quan es presenta l'ocasió, munto dalt de formigues. Les formigues del nostre planeta son gegantines.

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico es diu Equipanat. Consisteix en muntar a cavall o a formiga submergit a l'aigua, mentres fas drift i revés amb una raqueta de padel.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les nostres cases tenen tres ulls, i la porta en forma de boca. També en tenim en forma de plàtan de colo blau, amb la porta en forma de taronja i ulls per totes bandes. Per últim, també tenim cases en forma de lletra C, fetes de xocolata, que tenen tot de dents al seu voltant i graffittis a les parets.

7. Quin és el teu ofici?
Soc vigilant especial internacional de la galàxia. L'ofici em ve de família, de manera que no vaig haver d'estudiar pas massa perquè ho he vist fer des de petit. Per altra banda, la meva infància va ser terrorífica, perquè estavem en guerra contra la galàxia de Furafara i no vaig poder assistir a la turramayasina, que és com nosaltres anomenem l'escola.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Una cosa que no suporto és que els gossos facin caca al carrer i els seus amos no la recullin. Tampoc no m'agraden els examens ni fer exercicis del llibre d'escola. És que, com que de petit no hi vaig poder anar, ara em toca fer els cursos d'adult.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No. Hi ha una mena d'elefant amb un ull i dues potes, una al davant i l'altra al darrere. Sap parlar, però en un idioma molt estrany que només entenen els de la seva espècie. I també tenim unes formigues gegantines de color verd, de les que ja us he parlat abans.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
Una cosa que m'agrada molt del vostre planeta son les ciutats turístiques. En sabeu molt, de cuidar les visites.



Comentaris