Visita a l'Escola SAFA Urgell de Barcelona

Aquestes són les tres mascotes extraordinàries que hem creat amb els alumnes de tercer i de quart A i B de l'Escola Sagrada Família Urgell de Barcelona.


Ha estat un matí ben divertit, on han aparegut unes mascotes ben originals i hem resolt alguns dubtes molt interessants! 








ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE TERCER:

1. Com és el teu planeta?

El meu planeta fa 34.000 kilòmetres de diàmetre i està fet de llaminadures. Els dies duren 48 hores i cada any dura 10.000 dies. No hi ha estacions de l'any, sempre estem més o menys igual.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Al meu planeta ens alimentem sobretot de pizza. El nostre plat preferit és el gelat.

3. Digues quines són les teves aficions.
Soc molt esportista; sobretot m'agrada jugar al quiditch com a passatemps, i estic federat a la lliga de futbasquet.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
El que més m'agrada fer quan estic de vacances és viatjar pel mon. El darrer viatge que he fet és a Egipte.

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico més és el futbasquet. Només pots tocar la pilota amb els peus, i per fer punts l'has d'encistellar.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases son triangulars, horitzontals i estretes. Tenim unes barreres, com una espècie de muralles, que envolten les cases i les ciutats. No ens hem de protegir de res, però fan bonic.

7. Quin és el teu ofici?
Soc esportista professional. De fet al meu planeta gairebé tothom es dedica a l'esport.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto quedar-me a casa. M'agrada massa saltar i córrer! I una cosa que no m'agrada de la Terra és que us passeu el dia enganxats al telèfon...

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, al meu planeta només hi ha éssers de la meva espècie. Per tant, no tenim mascotes.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
M'agraden els vostres estadis i pistes d'atletisme. Ho teniu molt ben muntat, encara que no sigueu tan esportistes com la gent del meu planeta.



ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART A:



1. Com és el teu planeta?
Visc al Planeta de la Fantasia. És un planeta molt petit, només medeix 50 metres. És molt bonic, de color morat. Els dies duren 50 hores i els anys duren 99 dies. Tenim 99 estacions, una per cada dia.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens agrada molt el sucre. Sobretot ens alimentem de gelat, batuts de maduixa, xocolata desfeta, bistec de color blau amb gust de maduixa, patates dels colors de l'arc de Sant Martí amb gust de nata... i de postre yogurt de llimona, acompanyat amb maduixa i nata.

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada dormir, jugar a un joc que es diu videoman i anar a la platja (només el dia d'estiu, un cop l'any).

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
El que més m'agrada fer quan estic de vacances és viatjar al planeta Boomerang i jugar amb els meus amics. El darrer viatje que he fet ha estat al planeta Plantarang.

5. Quin esport practiques?
Faig curses a quate grapes. Tinguis les potes que tinguis, només en pots fer servir quatre si no vols que et posin falta.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta tenen 99.000.000 de plantes, i es triga només una hora a arribar a dalt de tot (tenim ascensors molt ràpids). Les cases son de color vermell. A cada pis hi ha dos lavabos i hi cap molta gent. Aprofito per convidar-vos a tots!

7. Quin és el teu ofici?
Em desico professionalment al caiball, que s'assembla molt al vostre boleyball però dalt d'un cayak.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Em sembla que les coses que no suporto son ben semblants a les que no suportes tu: endressar, rentar plats, menjar bròquil quan vull menjar macarrons, anar al dentista...

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, hi ha cangurs com els vostres. Però no els fem servir de mascota, els deixem que facin la seva en llibertat.

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'ha agradat és la quantitat de dolços que teniu. 


ENTREVISTA A LA MASCOTA EXTRAORDINÀRIA DE QUART B:

1. Com és el teu planeta?

La mida del meu planeta és de 10.000.000 de metres. És de color turquesa, i al cel hi ha 3 sols, 2 llunes, tres ulls i dos nassos. El temps varia molt. De dilluns a dijous només dura dos minuts, i de divendres a diumenge dura tres anys. 

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de llaminadures. Ens agrada molt la pizza de xuxes amb lacasitos, acompanyat amb patates normals i corrents (fregides).

3. Digue'ns quines són les teves aficions.
M'agrada practicar el xama xama, que consisteix en fer malabarismes mentre muntes a cavall. També gaudeixo molt dibuixant amb els peus i transformant-me en altes mascotes extraordinàries.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances m'agrada ballar la llamadance, jugar a balonpato. El darrer viatge que vaig fer va ser al país de les llames i al dels unicorns, però vam fer escala al Londres Animal i va estar molt bé.

5. Quin esport practiques?
Practico el futbi. És futbol i rugby, tot barrejat. És molt divertit perquè hi juguen entre 50 i 100 jugadors (per equip!). Com que el partit no s'acaba fins que cada jugador a marcat com a mínim un punt, ja us podeu imaginar que ens hi estem estona...

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les nostres cases son molt acolorides i brillants. No és estrany, perquè al meu planeta tothom és de colors diferents, no n'hi ha cap d'igual. Fins i tot pot ser que anem canviant de color durant la vida. I tenim temps, perquè tots vivim més de cent anys.

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico a fer fotografies dels colors dels habitants del meu planeta. Després faig exposicions als museus dels planetes veïns.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto les pel.lícules en blanc i negre. M'adormo. 

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, molt semblants. Però més acolorides, és clar...!

10. Què és el que més t'ha agradat del planeta Terra?
El que més m'agrada son els vostres oceans. Tenen un color blau verdós que em recorda molt casa meva.




Comentaris