Visita a l'Escola Mare de Déu de Núria de Barcelona

 Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de tercer de l'Escola Mare de Déu de Núria de Barcelona.

Un matí ple de sorpreses, idees, troballes i curiositat!













1. Com és el teu planeta?
El meu planeta és bastant més gran que el planeta Terra, de color taronja fluorescent. Els dies només duren un minut, i els anys tres mil hores. No tenim cap satèl·lit, i només hi ha una estació de l'any: l'hivern.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem de pastís d'insectes, llom, macarrons i amanida. Tot combinat. Us deu semblar estrany, però a nosaltres no ens fan el pes les porqueries que mengeu vosaltres, com ara el yakisoba, les creps, les mandonguilles i el peix.

3. Digues quines són les teves aficions.
La meva principal afició és viatjar de planeta en planeta, travessant els núvols. També m'ho passo molt bé escrivint contes i tocant les estrelles. 

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Quan estic de vacances puc fer les coses d'una manera més desordenada. Quan toca jugar, treballo, i quan toca treballar, no faig més que jugar. El darrer viatge que vaig fer va ser a la Lluna, on vaig anar, bàsicament, a prendre el sol.

5. Quin esport practiques?
L'esport que practico s'anomena OBSTA BLUS. És un esport que combina moltes activitats: fer tombarelles dalt d'un matalàs, córrer i saltar obstacles, passar per un riu ple de cocodrils, fer el Tarzan en un volcà i fer punteria amb boles de pintura.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Vivim en mansions grans i amples. Els blocs de pisos els fem petits, pero les cases son gegants. També hi ha qui té gustos més senzills, i viu entre els arbusts o en capses de cartró.

7. Quin és el teu ofici?
Soc arreglador de canonades primes. No vaig haver d'estudiar massa, és ben senzill. Tu entres a la canonada, si deixa de sortir aigua ho estàs fent bé, i si en surt és que alguna cosa falla.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Una cosa que no suporto és la contaminació. Al meu planeta n'hi ha molta, però el vostre encara és molt pitjor. Jo de vosaltres m'ho faria mirar.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí. Hi tenim estruços i cucs de terra. Els estruços son molt porucs i sempre s'amaguen. Els cucs son d'allò més simpàtics, i xerren pels colzes, però ningú no acaba d'entendre el seu idioma.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
El que més m'agrada del vostre planeta són els volcans. Hi faria uns quants partits d'OBSTA BLUS!

Comentaris