Visita a l'Escola Mare de Déu de la Salut de Badalona

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de quart de l'Escola Mare de Déu de la Salut de Badalona.

Un matí molt interessant, carregat de preguntes i descobriments, on hem jugat a crear un personatge gràcies a l'atzar.















1. Com és el teu planeta?
El meu planeta és molt gran, i solament tenim una estació, l'hivern. Tot i que fa molt fred, és ben bonic: la neu és de color rosa, violeta i blau cel. Hi ha molts volcans, llacs i platges. Els dies duren 14 hores i els anys duren 1.000 dies.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Bàsicament ens alimentem de sopa amb ulls de mussol. Però els dies de festa fem un plat especial, el meu preferit, que és una mena de pizza amb antenes, ales de drac i ulls de cocodril. Boníssima!

3. Digues quines són les teves aficions.
Jugar al Fortnite i a Futfraft. També m'agrada el manodrac, el saltaaires, el potrena, la parkina, la tregina i l'aquaguna. Us explicaria en què consisteixen, però em sembla que no ho entendríeu...

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada viatjar per l'espai i conèixer altres gallines extraordinàries. L'últim viatge que vaig fer va ser a Mart, i vaig aprofitar per comprar-me unes botes noves i per renovar el meu estampat, que el que duia abans estava passat de moda.

5. Quin esport practiques?
L'esport s'anomena Carrerina Fletxafeloç. És un joc de carreres que fem al meu planeta. Hem de passar per sobre uns arcs, i a la vegada disparem a unes dianes. Sort que, de potes, no ens en falten.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les nostres cases son molt diferents a les vostres, perquè estan vives. Tenen dues potes, poden volar i necessiten menjar cada dia. A les nostres ciutats les carrereres son verdes i els cotxes son voladors. Una cosa curiosa es que a les nostres ciutats hi viuen poques gallines, i als pobles n'hi ha moltíssimes. 

7. Quin és el teu ofici?
El meu ofici és un treball d'equip. L'equip está format per 100 gallines. Ens teletransporten a una illa deserta, i allà ens van eliminant fins que només en queda un. Sembla un joc, però jo m'hi dedico professionalment! Al meu planeta això mou molts diners.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Odio que hi hagi gàbies. Quan en veig una canvio de color. Em poso vermella de l'enrabiada que m'agafa. Només se'm passa si menjo alguna cosa o si faig una becaina arraulida entre les meves ales com si fossin una manta.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Al meu planeta hi ha només gallines de sis potes que ponen ous de sis potes. No tenim mascotes, però cuidem els ous amb cura i ells ens fan molta companyia.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
M'agrada molt que a la Terra hi hagi altres estacions de l'any, perquè viure sempre a l'hivern és un pal. Si visqués aquí estaria tot el dia a la platja.

Comentaris