Visita al Col·legi Urgell de Barcelona

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de quart del Col·legi Urgell de Barcelona.

Una tarda molt interessant, on hem conegut una mascota totalment estrafolària.












1. Com és el teu planeta?

El meu planeta és grandiós. És de molts colors diferents, i per això el paisatge us semblaria una mica estrany. Els dies duren 48 hores i els anys duren  80 dies. Té tres satèl·lits i les mateixes estacions que la Terra, però van ordenades de diferent manera: primavera, tardor, estiu i hivern.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens agrada molt menjar espaguetis amb tauró tallat a taquets. Tenim una salsa tradicional  que està feta de fruits del bosc i tinta de calamar gegant. Ho reguem amb un got d'aigua de colors. El meu plat preferit, però, és la pizza vegetariana. 

3. Digues quines són les teves aficions.
La meva principal afició és enfilar-me per les parets. Se'm dona molt bé perquè les meves 8 potes tenen unes mini-ventoses que m'ajuden a enganxar-me a la paret mentre hi pujo. Al meu planeta, d'això en diem fer l'spiderman.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada córrer, fer braçalets de gomes de colorins, fer malabarismes amb fruites i verdures utilitzant les meves vuit potes i la trompa. M'agrada molt menja i dormir cap per avall, com els rat-penats. El darrer vaitge que vaig fer va ser a l'Antàrtida, i ho vaig trobar tot molt acolorit. És que a l'Antàrtida del meu planeta el gel és de colors, igual que l'aigua.

5. Quin esport practiques?
Soc jugador de Basquettrompiball. Amb una de les trompes jugues a basquet, i amb l'altra xutes una pilota de futbol. Es un esport molt complet. A vegades el pots complicar una mica jugant a tennis amb la cua i fent criquet amb el bec. Però amb tantes pilotes costa dur la puntuació.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Les cases del meu planeta son quadriculades, amb els colors de l'arc de sant Martí, i la del president està feta de dolços. Al meu planeta tot passa al revés que a la Terra. La verdura i la fruita provoquen càries, i com més et neteges les dents més brutes les tens. El dolços, és clar, son molt bons per la salut. 

7. Quin és el teu ofici?
Soc taxista d'animals. La meva jornada de treball comença a les 9 del matí i s'allarga fins les deu de la nit. Al temps lliure acostumo a pescar peixos. Per això els peixos no acostumen a fer servir el meu taxi. 

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Una cosa que no suporto són els dies descolorits. Al meu planeta quan fa núvol tot es torna de color blanc i negre, i és una murga. Molt trist, tot plegat. De la Terra, el que menys m'agrada és que l'aigua sigui transparent. Val, sí, tota junta us sembla blava, però no es pot comparar amb l'aigua de colorins dels oceans del meu planeta. 

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí: hi ha elefants, gallines, dinosaures amb cua de drac i altres éssers de la meva espècie, que és una barreja de totes les altres. Nosaltres som molt més divertits, la veritat. 

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Una cosa que m'agrada molt del vostre planeta és que els anys duren més i, d'aquesta manera, tots sou més joves. Penseu que al meu planeta aviat et trobes fent 300 o 500 anys, i dur el compte és molt pesat...

Comentaris