Visita a lEscola Marià Manent de Premià de Dalt

Aquestes són les mascotes que hem creat amb els alumnes de quart A i B de l'Escola Marià Manent de Premià de Dalt.  

Un parell de mascotes de les que deixen emprempta. 








MASCOTA DE 4T A

1. Com és el teu planeta?
És quadrat, amb la part de dalt de color turquesa i la base verda. Dos costats són de color rosa i els altres dos de color lila. El paisatge és molt bonic, perquè tenim molta cura del nostre planeta. Els dies duren 15 hores, i els anys 200 hores. Hi ha cinc estacions: estiu, hivern, primavera, tardor i subunga.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
De bestioles petites, com ara insectes. Els suquem amb salivera de cargol. També ens encanten les mantis femella arrebossades amb sorra.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada volar pel cel. Sempre que ho faig aprofito per caçar. M'agradaria molt saber llegir i conèixer els nens de quart de l'Escola Marià Manent, que m'han dit que són molt simpàtics.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada viatjar. El darrer viatge que vaig fer va ser a les illes Cocodrola. Vaig trobar-hi una cagarada gegant, grossa com un avió, que l'havia fet el mei rebesavi de jovenet. Als dinosaures com nosaltres ens agrada posar-nos ben morenos prenent el sol damunt d'una cagarada immensa. Doncs resulta que el meu rebesavi encara hi era, prenent el sol i llegint un llibre. Jo el vaig estar observant una estona sense que em veiés, fins que en Pol, que m'acompanyava, em va dir "Ei, què fas?". Llavors el meu rebesavi ens va veure i va acabar de passar les vacances amb nosaltres.

5. Quin esport practiques?
Es diu Hamcola. és un joc que es juga amb la cua, i jo no sóc massa bo perquè la meva és petita i rinxolada. Però com que sé volar, no em treu massa el son no guanyar cap partit de Hamcola. Hi ha 3 portes i 2 porteries, amb equips de 26 jugadors.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Tenen característiques curioses. Algunes ballen, altres volen, etc. També tenen formes variades, com ara de sabata, de diamant, d'emoji... La majoria de cases concedeixen tres desitjos als visitants que hi entren per primer cop.

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico professionalment a un altre esport, que es diu Cacocun, molt semblant al vostre futbol però una mica més brut.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto el vodka, les drogues ni els terroristes.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, moltes. Totes saben parlar diferents idiomes, com el francès, l'anglès i el rus. El rinoceront de tres ulls és la nostra mascota més fidel.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
No ho sé, perquè no hi he estat mai. M'han dit que està molt bé, no?


MASCOTA DE 4T B


1. Com és el teu planeta?
Té uns 100.000.000 km de diàmetre. És de color negre, blau, blanc i verd. El paisatge té moltes muntanyes, mars i arbres, i un forat negre on viuen totes les mascotes extraordinàries.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
De xocolata blanca tenyida de molts colors diferents, sempre ben llampants, com ara groc, blau i taronja fluorescent. Sempre la mengem amb un tall de coco al damunt.

3. Digues quines són les teves aficions.
Jugar a un esport semblant al futbol, on la pilota és de gelatina, les proteries de nata i les grades de xocolata. Ja us podeu imaginar que acabem berenant, sempre que hi juguem.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada viatjar. Acostumo a anar a la platja (que té una sorra de color blau cel) o visitar la selva de diamant, on pots viure una aventura explorant i buscant els animals de diamant que l'habiten.

5. Quin esport practiques?
Practico un esport que es diu Vistalajis. Es tracta de llegir el màxim de llibres possible en 8 segons. Tinc molts amics que participen en aquest esport, perquè als de la nostra espècie ens encanta llegir i la vista ens va especialment ràpid.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Són totes molt riques, perquè allà tothom és ric, i en forma de cilindre. Tenim la teulada del mateix color que la nostra pell. A les portes hi tenim vigilants fantasmes. Ens cal vigilància perquè les finestres estan fetes de paper film.

7. Quin és el teu ofici?
Sóc fotograf de fantasmes. Vaig haver d'estudiar un grau que es deia fotofantasmes. El meu ofici m'encanta. Cal fer servir unes càmeres especials per captar fantasmes, i s'ha de viatjar molt a tots els racons del planeta.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
Que els meus germans grans em peguin. Que existeixi el terrorisme i la contaminació. Que els gats llencin coses al terra.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
No, només hi tenim animals que a la Terra no existeixen, com ara el megalodon i el tiranosaure rex, que és la nostra mascota preferida.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Les vostres biblioteques. Encara que, si m'hi poso, llegeixo tot el que hi teniu en una hora o dos.

Comentaris