Visita a l'Escola Palau de Palau Solità i Plegamans

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de quart A i B de l'Escola Palau de Palau solità i Plegamans.  

Una tarda molt divertida, on hem vist néixer dues mascotes molt interessants.









MASCOTA DE 4T A

1. Com és el teu planeta?
Mesura un milió de km quadrats, i és de color rosa fucsia. Els dies duren 30 segons, els anys 60 segons i sempre hi fa molta calor. Una peculiaritat del nostre planeta és que és quadrat i també que no té estacions de l'any. Hi tenim un ajuntament i tres cases.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
De patates fregides, pizza, macarrons, estofat de pollastre, enciam, blat, calçots... Som de gustos simples. Els nostres plats preferits són la carn arrebossada i els espaguetis a la carbonara.

3. Digues quines són les teves aficions.
Saltar a corda donant voltes, fer el pi a la paret amb sabatilles grosses, dibuixar agafant el llapis amb la boca, parlar molt de pressa, caminar coix, no pentinar-me quan em llevo, ballar fent ximpleries i riure quan tens la boca plena d'aigua.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada anar a la platja perquè m'agrada molt banyar-me, prendre el sol, anar en vaixell i enterrar-me a la sorra.

5. Quin esport practiques?
Es diu patt-futt. S'assembla al vostre futbol però s'hi juga anant en patinet. La pilota que fem servir no toca mai a terra, perquè pesa poc i al meu planeta no hi ha massa gravetat. Això fa que l'esport sigui més divertit que si el practiquéssiu aquí a la Terra.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Són fetes en forma d'emoticones. Totes tenen set pisos, i cada pis es d'un color de l'arc de sant martí. Tots els pobles són així, plenes d'emoticones de colors.

7. Quin és el teu ofici?
Em dedico professionalment a menjar gelat de xocolata mentre em banyo a la piscina. Vaig haver de practicar molt per ser capaç de menjar gelat sense enfonsar-me. Al final del dia em tiro pets que fan olor de xocolata i els fico en pots per vendre'ls com a ambientador. Així guanyo diners per seguir comprant gelats.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto el bacó perquè al nostre planeta és dolç. El bròquil tampoc no m'agrada, el trobo estrany. Del vostre planeta no suporto el soroll que fan les cadires de fusta que grinyolen.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, com ara el goril·la, el falcó i el lleopard. D'aquests, el lleopard el fem servir com a animal de companyia, encara que tots saben parlar prou bé.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Que sabeu fer molt bons gelats i teniu piscines. No tots els planetes tenen gelats i piscines!


MASCOTA DE 4T B

1. Com és el teu planeta?
És minúscul, de color traonja amb punets de color fúcsia i té forma de cor. Té 1.000 satèl·lits que envolten el planeta, i dues estacions de l'any: colorit i descolorit. L'any dura 20 dies, 10 colorits i 10 on tot es descoloreix.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Mengem de tot, sempre que estigui caducat. Tinc debilitat per la carn podrida amb iogurt caducat. No té massa bon aspecte, però el gust és deliciós. Al meu planeta, quan mengem som molt sorollosos, així que no t'aconsello que ens visitis a l'hora de sopar.

3. Digues quines són les teves aficions.
M'agrada molt córrer, corro com un llamp. També dedico moltes hores a tenir cura de les meves ales, perquè el plomatge estigui ben suau. També em dedico molt a pintar el meu pèl amb aquests estampats tan bonics. M'agrada molt viatjar tot volant amb les meves ales i descobrir coses noves.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
M'agrada visitar el meu planeta preferit, que es diu Extraordinari. És extraordinari perquè té la muntanya de nocilla més ata de l'univers. Hi pots trobar altres llocs interessants, com la Cova meravellosa i les Torres Fabuloses, i la Gran Gelatina Gegant, de tacte llefiscós.

5. Quin esport practiques?
Es diu frontenis. Es juga en un camp ple de parets i consisteix a fer rebotar la pilota contra elles amb la teva raqueta. El fet que sapiguem volar fa que els de la meva espècie tinguem cert avantatge.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Hi ha edficis grandiosos, gratacels carregats de botigues, escoles, llibreries... i un mercadona a cada edifici.

7. Quin és el teu ofici?
Sóc metge de núvols. Molt sovint els núvols del meu planeta es posen malalts i tenen moltes ganes de plorar. Nosalres els visitem i els ajudem a curar-se. Tots són fets de sucre, i a vegades me'ls menjaria, però no ho faig perquè si els visito és per curar-los. Es curen amb un xuclador de pols i bactèries. Si no els curem, ploren llaminadures, i quan cauen caramels durs podrien fer mal si et cauen al cap. Per això la meva feina és tan important.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No suporto gairebé res del vostre planeta. El menjar que feu és molt estrany. Els esports, avorrits. La gent no sap volar. Aquí a la Terra els animals i persones teniu vides massa curtes, i això no m'agrada gens. A sobre, alguns us mengeu els uns als altres, i això tampoc no ho suporto. També és un rotllo que parleu diferents idiomes i no us entengueu.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Sí, algunes, com ara el rinoceront i el tigre. Però al nostre planeta saben parlar, conduir, cuinar... i han d'anar a treballar. Els animals, quan són cries, han d'anar a l'escola. Hi tenim un altre animal que és una barreja de dinosaure i tigre. En general, als humans us trobem bastant ximplets, sense ànim d'ofendre.

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Que quan els núvols estan tristos només cau aigua, que no acostuma a dur tants problemes com les llaminadures.

Comentaris