Visita al Col·legi Urgell de Barcelona

Aquesta és la mascota que hem creat amb els alumnes de quart del Col·legi Urgell de Barcelona.

Un matí fantàstic amb uns alumnes il·lusionadíssims.












1. Com és el teu planeta?
El meu planeta és multicolor, i molt gros. Bastant més que la Terra. A cada minut que passa, el planeta canvia de color. Els dies duren 13 hores, i els anys 348 dies.

2. De què us alimenteu els éssers de la teva espècie?
Ens alimentem exclusivament de pasta i de xocolata. El meu plat preferit són els espaguetis amb formatge ratllat (sóc molt clàssic) i, de postres, una tassa de xocolata desfeta amb un polsim de formatge.

3. Digues quines són les teves aficions.
Una cosa que m'agrada molt de fer és sortir a córrer. També tinc el costuum de sortir a fer llenya. Talo els arbres amb la meva banya i me'n menjo els fruits (al meu planeta, dels arbres en surten tortellinis i farfalle). Tinc molt bona vista, així que, quan un arbre té fruits, no se'm passa mai per alt.

4. Què t'agrada fer quan estàs de vacances?
Visito el planeta Raromània. M'ho passo d'allò més bé fent curses amb els raromanians. Ells tenen un parell de potes més que jo, així que no és fàcil guanyar-los. També, quan hi vaig, intento fer un vol amb rarocòpter, perquè les vistes d'aquell planeta són impressionants. El darrer cop que hi vaig estar vaig visitar la zona de Beylàndia, on vaig poder aprendre a jugar a beyblade.

5. Quin esport practiques?
Bàsquet, futbol, tennis, pingpong, waterpolo i una mica de beyblade. Alguns dels esports que practico s'assemblen als vostres, però amb alguna petita diferència. El tennis, per exemple, el practiquem amb dues raquetes alhora, i el futbol el fem a quatre grapes. El beyblade és un esport que es practica a molt pocs planetes. Consisteix a tallar la pilota de l'equip contrari amb una espasa.

6. Descriu-nos les cases del teu planeta.
Són molt grans i rectangulars. Tenen unes deu habitacions: cuina, sala, jardí, menjador i dos lavabos (per a mascles i per a femelles). Cada una d'aquestes cambres ha de tenir set finestres, totes exteriors. Per això les hem de fer tan grans, les cases.

7. Quin és el teu ofici?
Treballo en una empresa de clonació d'espècies. Visitem tots els planetes i fem còpies de totes les espècies que trobem, perquè així és impossible que cap s'extingeixi. Les males llengües diuen que realment, el que fa la meva empresa és capturar animals perquè els planetes quedin buits, i que ho fem només perquè el nostre rei, el senyor E, pugui ser el rei de tot l'univers. Però no en feu cas. Només són rumors.

8. Explica'ns una cosa que no suportis.
No m'agrada que em diguin el que he de fer. Al meu planeta anem al col·legi tota la vida, i no m'agrada gens haver-hi d'anar, ni fer els deures, ni haver de llençar el xiclet quan entro a classe. Prefereixo mil cops la feina que faig a la tarda, que us he explicat a la pregunta anterior. Ah! I els insectes. No els suporto. Al meu planeta no n'hi ha, però quan he vingut a la Terra els he trobat d'allò més empipadors.

9. Al teu planeta hi ha espècies animals que també existeixin a la Terra?
Que conegueu vosaltres, només tenim ossos panda. Però són de color verd i rosa, tenen trompa i les femelles tenen ales. No tenen gens de pèl, i alguns tenen tres orelles. Vaja, si te'n trobessis un mai no pensaries que és un ós panda. Però ho són, eh?

10. Què és el que més t'agrada del planeta Terra?
Excepte els insectes, m'agrada tot. Especialment, la pasta que cuineu a Itàlia.

Comentaris